top of page

אמנת שירות ללקוחות סה-פיי סוכנות לביטוח בע"מ

אצלנו בסה-פיי סוכנות לביטוח ח.פ 514369966 רואים את לקוחות הסוכנות שלנו במרכז ופועלים באופן עקבי ומוגדר על מנת לסייע לכם בכל שאלה ועניין בעולם הביטוח.

אנו מציגים לכם את אמנת השירות אשר הוכנה בהתבסס על חוזר שירות ללקוחות סוכנים ויועצים מיום 18.5.1 .

אנו בסוכנות שוקדים על שדרוג מתמיד ברמת המקצועיות שלנו, והכל במטרה להעניק לכם שירות מקיף אשר יכלול, בין היתר, עדכון שוטף ביחס לתנאי הפוליסה בהתאם לשינוי במצבכם האישי וזאת כדי לשמור כל זכויותיכם בהתאם לפוליסות שרכשתם ולמנוע פגיעה בזכויותיכם, כדלקמן:

1. אנו בסוכנות נפעל באופן ראוי הגון ומכבד אשר ישמור על פרטיותכם ואודות המידע האישי שתמסרו לנו.

2. אנו נעניק לכם מענה מתאים לצרכים האישים שלכם, והכל תוך זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו להיפגש או לשוחח עמנו, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פנייתכם.

3. אנו נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו וע ל כן אנו נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר, עד שני ימי עסקים, וכן נמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.

4. אנו נפעל לתת מענה ענייני, תוך זמן סביר, לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם לקבל מאתנו או מגוף מוסדי (כגון חברת ביטוח או חברה מנהלת) אישור או מסמך, וכן נפעל להעביר בקשה מטעמכם לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר תוך שבעה ימי עסקים, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

5. אנו נמסור כל מסמך הקשור אליכם ונמצא ברשותנו על פי דין, תוך זמן סביר ממועד דרישתכם ועד שלושה ימי עסקים, לרבות ביחס לבקשת לקוח לשעבר הסוכנות.

6. אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם, מידע אודות זכויותיכם כלקוחות ונביא לידיעתכם את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניכם במסגרת הליך ישוב התביעה.

7. ככל ויוודא לסוכנות, בין אם על ידי הגוף מוסדי ו/או המעסיק ו/או על ידכם, כי חל שינוי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות, אך לא רק, לעניין שינוי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום פניית שירות מולכם על מנת לבחון התאמת המוצר הפנסיוני לצרכים המשתנים שלכם תוך שבעה ימי עסקים, ובמידה ולא נקבל עדכון על שינוי כזה, נפעל כל שנתיים ליזום פניית שירות לבירור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התחייבות זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו בנוגע לשיווק פנסיוני חד פעמי.

8. בעניין "לקוח מועבר" כהגדרתו בחוזר שירות ללקוחות סוכנים ויועצים – אנו ניזום פנית שירות ללקוח מועבר באחד או יותר מאמצעי התקשורת, ובה נעדכן אותו על השינוי כאמור, בתוך 30 ימי עסקים מהיום בו הפך ל"לקוח מועבר" בסוכנות.

יצירת קשר

לקוחות יקרים, לרשותכם מגוון רחב של אמצעים ליצירת קשר אישי איתנו:

שעות העבודה של הסוכנות בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00

טלפון : 074-7018999

דוא"ל ראשי : Sherut@se-fi.co.il 

כתובת אתר האינטרנט : https://www.se-fi.co.il 

Fists in Solidarity
bottom of page